انقلاب، بالنده به خون شهیدان است
کد خبر: 3790739
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

انقلاب، بالنده به خون شهیدان است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که خون شهیدان باعث وحدت و استحکام بیشتر ملت می‌شود، اظهار کرد: انقلاب، بالنده به خون شهداست و پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) تا آخرین قطره خون از این پرچم پُرافتخار انقلاب دفاع می‌کنند.

ابه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، یک‌شنبه، ۲۸ بهمن در آیین تشییع پیکر شهید جابر بیرانوند، شهید راه امنیت، در محل فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار کرد: شهید جابر بیرانوند از افسران شجاع و دلاور شهرمان بوده است.
وی با ذکر این مطلب که خداوند از عده‌ای از بندگان عهد و پیمان گرفته است، اضافه کرد: امروز در پرتو انقلاب نام اسلام و قرآن در جهان به اهتزاز درآمده است.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که آن‌چه در سایه انقلاب در دنیا اتفاق می‌افتد این است که جایگاه والای اسلام برای جهانیان معرفی می‌شود‌، ادامه داد: دشمنان اسلام هراسی را در برنامه خود قرار دادند و برای این‌که نور اسلام را خاموش کنند از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب هر روز توطئه جدیدی را انجام می‌دهند برایشان فرقی نمی‌کند چه کسانی را مورد هدف قرار می‌دهند، ادامه داد: آن‌چه برای دشمن مهم است این است که چراغ اسلام را خاموش کنند.

خون شهیدان باعث وحدت و استحکام بیشتر ملت می‌شود

امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) تا آخرین قطره خون از این پرچم پُرافتخار انقلاب دفاع می‌کنند و از همه وجود خود برای گسترش اسلام استفاده می‌کنند، یادآور شد: خون شهیدان در رگ‌های ملت بزرگ ایران جریان دارد.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که دشمنان نیروهای مرزبان در زاهدان و افسر شجاع جابر بیرانوند را در خرم‌آباد مورد هدف قرار می‌دهند اما خون شهیدان باعث وحدت و استحکام بیشتر ملت می‌شود، ادامه داد: شهید جابر بیرانوند افسری ورزیده، آماده مخلص و فداکار بوده و براساس احساس مسئولیت، ماموریت‌های خاص را دنبال می‌کرد و شهادت زیبنده این شهید بود.
وی با اشاره به این‌که در چهل سالگی انقلاب مدافعان حرم و امنیت جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند، ادامه داد: اگر امروز انقلاب بالنده است به‌خاطر خون شهیدان است.

انتهای پیام

captcha