برگزاری مسابقات قرآن ویژه مددجویان و پرسنل کمیته امداد تفرش
کد خبر: 3790801
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

برگزاری مسابقات قرآن ویژه مددجویان و پرسنل کمیته امداد تفرش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس کمیته امداد تفرش گفت: در ایام دهه مبارک فجر سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه ویژه مددجویان تحت حمایت و پرسنل کمیته امداد تفرش، آشتیان و فراهان به میزبانی شهرستان تفرش برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد‌رضا بهمنی رئیس کمیته امداد شهرستان تفرش با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی با هدف آشنایی خانواده‌های تحت حمایت با آموزه‌های دینی و قرآنی انجام می‌شود، گفت: سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه ویژه مددجویان تحت حمایت و پرسنل کمیته امداد تفرش، آشتیان و فراهان به میزبانی شهرستان تفرش برگزار شد.
وی افزود: نفرات شرکت کننده در مسابقه پرسنل و مددجویان کمیته امداد در گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال ، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه درسطح استان به رقابت پرداختند.
بهمنی در ادامه اعزام 40 نفر از مددجویان زن تحت حمایت به مشهد مقدس را از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در قالب طرح «شوق زیارت» نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.
انتهای پیام

captcha