انتقاد از نبود جایگاهی برای رسانه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب
کد خبر: 3790810
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

انتقاد از نبود جایگاهی برای رسانه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

گروه اجتماعی ــ رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی به جای خالی رسانه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مهم رسانه از اولین روزهای انقلاب تاکنون، نبود جایگاهی برای نمایش دستاوردهای مطبوعات و رسانه‌ها در این جشنواره مشهود بود.

انتقاد از نبود جایگاهی برای رسانه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یوسف پیربوداقی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی‌ صبح امروز، ۲۸ بهمن‌ماه‌ در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار کرد: جشنواره‌های رسانه‌ای، اثر مهمی در تبیین نقش رسانه‌ها در انقلاب اسلامی دارند.
وی به جای خالی رسانه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش مهم رسانه از اولین روزهای انقلاب تاکنون، نبود جایگاهی برای نمایش دستاوردهای مطبوعات و رسانه‌ها در این جشنواره مشهود بود.
پیربوداقی ادامه داد: جشنواره رسانه‌نگاران انقلاب، جشنواره آیات و جشنواره ابوذر سه جشنواره‌ای بودند که برای نخستین بار در بهمن ماه سال جاری برای اصحاب رسانه استان برگزار شدند.
وی با اشاره به اینکه تابستان سال آینده، نمایشگاه دوسالانه مطبوعات و رسانه‌ها و جشنواره دیگری نیز برگزار خواهد شد، بیان کرد: رسانه‌ها باید در شرایط کنونی که تهدیدات استکبار علیه کشور وجود دارد، حضور پررنگی داشته باشند.
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر به جامعه توسعه‌گرا می‌اندیشیم، در این جامعه که با هجوم بی‌امان انواع رسانه‌های مجازی مواجه است، باید به توسعه استان بیندیشیم.
انتهای پیام

captcha