رئیس دانشگاه محقق در پی شهادت جمعی از پاسداران پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: 3790859
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

رئیس دانشگاه محقق در پی شهادت جمعی از پاسداران پیام تسلیتی صادر کرد

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، در پی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان‌ علی‌الخصوص‌ «شهید داوود میرزایی»، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان، پیام تسلیتی صادر کرد.

رئیس دانشگاه محقق در پی شهادت جمعی از پاسداران پیام تسلیتی صادر کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، در پی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی‌ پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین
در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر بدخواهان نظام و انقلاب با سینه‌ای مملو از کدورت، فرزندان عزیز ایران اسلامی را به قربانگاه بردند تا ثابت کنند هنوز زخم هایشان از پیروزی انقلاب اسلامی مرهم نیافته است، غافل از اینکه مردم ایران فرزندانی پرورش داده اند که در صیانت و حفاظت از ایران اسلامی شربت شهادت می‌نوشند و اجازه تعدی به نظام و انقلاب نمی‌دهند.
شهادت مظلومانه جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان این مرز و بوم به ویژه «شهید داوود میرزایی» مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان و دانش آموخته این دانشگاه را خدمت مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم».
عزیز حبیبی
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی

captcha