خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی هستند
کد خبر: 3790875
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی هستند

گروه فرهنگی ــ سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مشارکت همه‌جانبه و حرکت در مسیر درست سبب توسعه جامعه می‌شود و خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی و بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند.

خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، کریم مسگرجماعت، سرپرست آموزش و پرورش ابهر ظهر امروز، یکشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه در آیین تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار روستای عمیدآباد ابهر گفت: خیرین با مشارکت در تربیت نسل‌های آینده در موفقیت‌ها و پیشرفت‌های آنها سهیم هستند و از اجر معنوی این تجارت الهی همیشه برخوردار خواهند بود.
وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور و سرمایه‌های اصلی نظام هستند، افزود: مشارکت همه جانبه و حرکت در مسیر درست که همان توجه به نظام تعلیم و تربیت به عنوان پایه اصلی ترقی کشور است با گام‌های استوار خیرین امکان می‌یابد.
وی با تاکید بر اینکه آثار و برکات مدارس خیرساز به خود جامعه بر می‌گردد، افزود: خیرین حامیان اصلی پیشرفت و ترقی علم و دانایی و بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و قدرشناسی ما مسئولان کمترین کاری است که در قبال کار نیک آنها می توانیم انجام دهیم.
وی یاداور شد: جهت احداث مدرسه شهدای روستای عمید آباد بالغ بر 8 میلیارد ریال هزینه شده است که با کمک های مالی 7 میلیارد ریالی حمدالله سلطانی و سایر خیرین مدرسه‌یار روستای عمید آباد و اعتبارات 1 میلیارد ریالی اداره کل نوسازی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام
captcha