طلاب مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به مردم را فراگیرند
کد خبر: 3790901
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

طلاب مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به مردم را فراگیرند

گروه معارف ــ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه كشور با تأكید بر لزوم به‌روز بودن اطلاعات طلاب گفت: طلاب همچنین باید مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به مردم با زبان خودشان را فرابگیرند.

به گزارش ایكنا از فارس، اجلاسیه اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شمال فارس، امروز، 28 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور در محل مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) آباده برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن نبوی در این مراسم گفت: طلاب باید علاوه بر تقویت پایه علمی و به روز بودن اطلاعاتشان، مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به مردم با زبان خودشان را فرابگیرند.
وی با تقدیر از توجه مدیران حوزه به مقوله ورزش گفت: ورزش که از توصیه‌های دین مبین اسلام است، لازمه همه افراد است و در محیط‌های علمی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی باعث افزایش کیفیت آموزش نیز می‌شود.
عاون تبلیغ حوزه‌های علمیه كشور با اشاره به افزایش روزافزون دانش و علوم بشری در زمینه‌های مختلف و ارتقای آگاهی سطح جامعه و همچنین نیاز مردم به برخی مسائل جدید، گفت: امروز هر طلبه ابتدا سعی کند یک رشته حوزوی را به‌صورت تخصصی دنبال کند چرا که غرق شدن در رشته‌های گوناگون در سطح متوسط چندان برای پیشرفت جوابگو نیست.
نبوی همچنین ضمن بازدید از فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات مدرسه علمیه امام صادق(ع) آباده را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: سالیان متمادی است که سفرهایی به شهرستان‌های مختلف کشور داشته و از حوزه‌های زیادی بازدید کرده‌ام و باید گفت که واقعاً امکانات و فضای این مدرسه در کشور استثنایی و کم‌ظیر است و این قطعاً اثر اخلاص در کار است.
انتهای پیام

captcha