نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآنی ورزشکاران مشخص شدند
کد خبر: 3790913
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآنی ورزشکاران مشخص شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی ورزشکاران و انتخاب نفرات برتر خبر داد.

نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآنی ورزشکاران مشخص شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، آرمان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد امروز، 28 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد ترنم دل‌های پاک دنا و مهر پروران بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
وی افزود: این رقابت‌ها روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ 1 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآن با حضور 100 نفر از سراسر استان بصورت شفاهی و کتبی برگزار شد.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در رشته حفظ یک جزء ورزشکاران زیر 15 سال فاطمه خدامی‌نسب اول، سعیده دهقانی و فاطمه براتی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
حاتمی ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق رده‌های سنی 15 تا 29 سال معصومه دادار، منیژه مهدوی و فاطمه جانی‌پور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: در رشته قرائت تحقیق ورزشکاران رده سنی بالای 15 سال آیدا دلی‌نو، سعیده هرمزی و سکینه حکیم‌نژاد به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. در حفظ 10 جزء رده سنی جوانان کلثوم رضایی، مریم زکی‌پور و مریم پوردیان به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان ابراز کرد: در رشته حفظ یک جزء ورزشکاران اباالفضل دادار به مقام اول دست یافت، امیرحسین جهان دوم شد و علی بسطامی در مکان سوم جا گرفت. در رشته قرائت تحقیق ورزشکاران و کارکنان محمد نجاتی، مهدی رهگشایی و سعادت ایرج‌زاده رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
حاتمی یادآور شد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که در تبریز برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha