مدیران کشور دچار روزمرگی نشوند
کد خبر: 3790928
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

مدیران کشور دچار روزمرگی نشوند

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به پیام‌های سند چشم‌انداز ۵۰ ساله به مسئولان اظهار کرد: پیام‌های این سند به مسئولان کشور گوشزد می‌کند که باید به فکر فردا باشند که یقیناً این انقلاب ماندنی است.

محسن کرمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به پیام‌های سند چشم‌انداز 50 ساله به مسئولان و درس‌های رهبر معظم انقلاب به نخبگان و فعالان سیاسی گفت: سند الگوی اسلامی ایران امید به آینده با وجود تمام توطئه‌ها است.
وی اظهار کرد: نکاتی که در پیام رهبر معظم انقلاب وجود دارد روشنگری و آینده‌نگری ایشان را نشان می‌دهد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه افزود: این پیام به اهداف، آرمان‌های انقلاب و تمدن نوین اسلامی توجه دارد و برای ده‌ها سال این را پیش‌بینی می‌کند.
کرمی تصریح کرد: این پیام‌ها به مسئولان درس داد که مدیران دچار روزمرگی نشوند و به فکر فردا و نسل آینده باشند که یقینا این انقلاب ماندنی است.
وی اظهار کرد: نکات یاد شده در این سند به مسئولان گوشزد می‌کند که با پرهیز از روزمرگی مشکلات موجود را با تلاش جهادی از پیش‌رو برداشته و برای آینده نیز فکر کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: با همفکری و حرکت در مسیر وحدت نخبگان، اندیشمندان و فعالان باید در این راستا قدم بردارند.
انتهای پیام

captcha