شهدا؛ سند همیشه جاوید ظلم‎ستیزی ملت ایران
کد خبر: 3790929
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

شهدا؛ سند همیشه جاوید ظلم‎ستیزی ملت ایران

گروه سیاسی ـ فرمانده قرارگاه منطقه‎ای نجف‌اشرف سپاه با بیان این‌که شهدا اسناد همیشه جاوید ظلم‎ستیزی ملت ایران هستند، اظهارکرد: ملت ایران در مقابل جنگ ناجوانمردانه اقتصادی و روانی و تبلیغات گسترده دشمن به شهدا اقتدا خواهد کرد و درمقابل همه دشمنان خواهند ایستاد.

شهدا؛ سند همیشه جاوید ظلم‎ستیزی ملت ایرانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه منطقه‎ای نجف‌اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکشنبه، 28 بهمن در مراسم تشییع شهید عبدالرضا بروجی در بروجرد، اظهارکرد: خانواده‎های معظم شهدا اسناد ایثار، افتخار، فداکاری و مظلومیت مردم قهرمان ایران هستند.
وی تصریح کرد: شهدای گرانقدری که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‎اند امروز بعد از سال‎ها پیکر مطهرشان به وطن بازگشته و در این مزار آرمیده‎اند.
فرمانده قرارگاه منطقه‎ای نجف‌اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در محضر یکی دیگر از جوانان پاسدار از نسل جدید و تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) و امام بزرگوار هستیم که شما مردم با شکوه استقبال و تشییع و خاک‌سپاری خواهید کرد.
عظیمی با بیان این‌که این‌ها سند حقانیت انقلاب اسلامی و سند مظلومیت مردم قهرمان ما هستند، اضافه کرد: این شهدا اسناد همیشه جاوید ظلم‎ستیزی ملت ایران هستند.
فرمانده قرارگاه منطقه‎ای نجف‌اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نسل جوان ما باید همیشه این سؤال را مطرح کند و پاسخ صحیح داشته باشد که چرا با ملت قهرمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این‎گونه رفتار شده؟ مگر جرم ملت ما چه بوده است؟
عظیمی یادآور شد: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنایت‌کار به‌دلیل کوتاه‌شدن دست‌شان از منافع نامشروعی که از کشور ما به تاراج می‎بردند توطئه‎های را علیه ما شروع کردند.
وی اظهارکرد: ملت ما در صحنه‎های مختلف با بصیرت، انسجام، وحدت و الگوگیری از شهدای بزرگ و سالار شهیدان در کنار هم یک‌پارچه ایستاده و به دشمنان تودهنی می‎زنند.
فرمانده قرارگاه منطقه‎ای نجف‌اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان از دست ملت ما عصبانی هستند و با شعارهای مانند دموکراسی این همه جنایت را مرتکب می‎شوند.
عظیمی اضافه کرد: امروز در کشور که مردم قهرمانانه جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‎اند تروریست‎های خبیث و دست‌نشانده را وادار به انتقام‌گیری کردند، اما دشمنان بدانند ملت ایران بیدارند و با تمام وجود در برابر توطئه‎ها ایستادگی خواهند کرد.
وی بیان کرد: ملت ایران در مقابل جنگ ناجوانمردانه اقتصادی و روانی و تبلیغات گسترده دشمن به شهدا اقتدا خواهد کرد و درمقابل همه دشمنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام

captcha