نفرات برتر جشنواره «تلاوت و حفظ قرآن کریم» خراسان‌شمالی تقدیر می‌شوند
کد خبر: 3790931
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

نفرات برتر جشنواره «تلاوت و حفظ قرآن کریم» خراسان‌شمالی تقدیر می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌شمالی گفت: نفرات برتر جشنواره «تلاوت و حفظ قرآن کریم» طی آیینی در هفته جاری معرفی و تقدیر می‌شوند.

نفرات برتر جشنواره «تلاوت و حفظ قرآن کریم» خراسان‌شمالی معرفی می‌شوندلیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت در گفتگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های تلاوت ترتیل در دو مقطع خواهران و برادران، حفظ ۳جزء، ۵جزء، ۱۰جزء،۲۰ جزء ویژه خواهران و برادران زیر ۱۵، بالای ۱۸ و زیر ۳۵ سال برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۲۰۰ نفر در این جشنواره، افزود: چهارشنبه یکم اسفندماه سال جاری طی آیینی در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

شکرانی افزود: جشنواره «تلاوت و حفظ قرآن کریم» بصورت استانی بمناسبت هفته قرآن وعترت با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برپا شد.

وی با اشاره به آغاز هفته قرآن و عترت در استان از ۲۷ بهمن ماه سال جاری، گفت: در این هفته بیش از هر زمان دیگری شاهد برپایی جشنواره و محافل انس با قرآن بوده ایم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم نیز مواجه هستیم.

شکرانی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا بیش از پیش فرهنگ قرآنی را در بین جوانان توسعه دهیم در این راستا برپایی جشنواره و محافل انس با قرآن در گسترش این مهم بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

captcha