برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد اهر
کد خبر: 3790961
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد اهر

گروه فعالیت‌های قرآنی- سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر با حضور حجت‌الاسلام حاجی زاده امام جمعه اهر برگزار شد.

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد اهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر امروز با حضور حجت‌الاسلام حاجی زاده امام جمعه اهر برگزار شد.

حسین بگلری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر در این مراسم گفت: از جمله موثرترین فعالیت فرهنگی کمیته امداد به منظور نهادینه‌سازی مفاهیم قرآن، اهل‌بیت(ع)، معارف اسلامی برای کارکنان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، برگزاری مسابقات قرآن، قرائت، ترتیل و اذان است و در این مسابقات کارکنان این نهاد انقلابی و خانواده‌های تحت پوشش شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان و افراد تحت پوشش کمیته امداد در سومین دوره مسابقات قرآنی شرکت کردند، افزود: برای کارکنان و افراد تحت پوشش کمیته امداد مهم این است که از فرهنگ قرآنی غافل نشویم و تا می‌توانیم از ثمرات انس با قرآن کریم بهره‌گیری کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر، آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی را از اولویت‌های معاونت فرهنگی کمیته امداد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دانست، گفت: کمیته امداد در راستای تربیت نخبگان قرآنی و حافظان قرآن کریم هر ساله مسابقاتی تحت عنوان رهپویان ولایت برگزار می‌کند و اکنون شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی هستیم.

بگلری زمینه‌سازی برای جامعه متحد قرآنی و آمادگی جهت ظهور ولی‌عصر(عج) را از اهداف سومین دوره مسابقات قرآنی کمیته امداد ذکر کرد و افزود: این مسابقات می‌تواند اعتقادات و معرفت دینی افراد را تقویت کند.

وی اضافه کرد: سومین دوره مسابقات قرآنی کمیته امداد در سه رده سنی ۱۲ سال به پایین، ۱۲ الی ۱۶ سال سن و بالای ۱۶ برگزار می‌شود و در این دوره از مسابقات بدون آن‌که کارکنان و افراد تحت پوشش کمیته امداد از همدیگر تفکیک شوند برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر یادآور شد: نفرات برتر هر رده سنی به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha