چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و نقش پررنگ ایران در منطقه
کد خبر: 3790993
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
پرس تی وی بررسی می‌کند؛

چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و نقش پررنگ ایران در منطقه

گروه هنر ــ چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهارات تونی بلر درباره مسایل خاورمیانه و ایران و محاکمه سران جدایی‌طلب کاتالونیا موضوعاتی است که در برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا،  برنامه «نشر خبر» به تهیه‌کنندگی النا فکلینا و با اجرای لمبیت اپیک، با اشاره به گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تداوم اقتدار آن به گفت‌وگو پیرامون رضایت مردم ایران از انقلاب علی‌رغم تلاش‌های بی‌سرانجام غربی‌ها در ایجاد یأس و ناامیدی در مردم پرداخته و اظهارات سیاستمداران آمریکایی از گذشته تاکنون درباره تغییر رژیم در ایران را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.
در این برنامه، همچنین مروری بر اظهارات تونی بلر، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا در مورد مسائل خاورمیانه و ایران صورت می‌گیرد. در این راستا با نگاهی به اتهامات علیه وی مبنی بر دریافت پول از عربستان به منظور ترویج ایران‌هراسی و نمایش چهره‌ای متفاوت و موردنظر عربستان از ایران، کمک ۱۱ میلیون دلاری عربستان به موسسه تونی بلر (TBI) مطرح و بررسی می‌شود.
این برنامه در ادامه با اشاره به محاکمه سران جدایی‌طلب کاتالونیا در دادگاه به دلیل تلاششان در سال ۲۰۱۷ برای جدایی از اسپانیا، به بررسی دستگیری و زندانی شدن بسیاری از چهره‌های سیاسی این ایالت و غیرقانونی خواندن این رفراندوم از سوی دولت مرکزی اسپانیا خواهد پرداخت.
«نشر خبر»، یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha