‌مستند «غلام و کنیز» در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
کد خبر: 3791031
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

‌مستند «غلام و کنیز» در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک فیلم مستند با نام «غلام و کنیز» در این استان و به‌همت جمعی از هنرمندان و فعالان هنری‌ تولید شد.

فیلم مستند «غلام و کنیز» در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 بهمن‌ماه اظهار کرد: این فیلم مستند 30 دقیقه‌ای در مورد زندگی یک زن و شوهر کهنسال به نام‌های «غلام» و «کنیز» است که به دلیل نابینا بودن به سختی روزگار را می‌گذرانند.
وی افزود: کارگردان این فیلم مستند پژمان امیرنژاد و سعید کریمی هستند. مراحل تصویربرداری این فیلم مستند به پایان رسیده و هم‌اینک در مرحله تدوین و صداگذاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیش تولید این فیلم مستند از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد و تولید آن نیز از آذر تا بهمن‌ماه 1397 ادامه داشت.پژوهش و نویسندگی این فیلم مستند بر عهده پژمان امیرنژاد و حسن داورپناه بوده است.
دهبانی‌پور یادآور شد: اسدالله برگ ریزان و مجتبی صابری مدیریت تولید، سعید کریمی تصویربرداری و تدوینگری، مجید عبدالله‌پور و مالک دلیر دستیاری تصویربردار، حسین بخردیان صدابرداری و حسن داورپناه نیز عکاسی این فیلم مستند را بر عهده داشته‌اند.
انتهای پیام

captcha