مسابقات قرآن در انگوت برگزار می‌شود
کد خبر: 3791039
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

مسابقات قرآن در انگوت برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس آموزش و پرورش منطقه انگوت از برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان و فرهنگیان در اسفندماه خبر داد.

مسابقات قرآن در انگوت برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف شاکری، رئیس آموزش و پرورش منطقه انگوت، روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه‌ در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات تصریح کرد: مسابقات بخش دانش‌آموزان روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند‌ماه و مسابقات بخش فرهنگیان نیز روز ۳۰ اسفندماه ۹۷ در منطقه انگوت برگزار خواهد شد.
شاکری با بیان اینکه در مجموع تعداد ۲۳۰ از دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرحله منطقه‌ای مسابقات به رقابت می‌پردازند، گفت: از این تعداد ۱۶۵ نفر دانش‌آموز و ۶۵ نفر نیز فرهنگیان خواهند بود.
رئیس آموزش و پرورش منطقه انگوت هم چنین به رشته‌های مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: حفظ، قرائت، ترتیل، انشای نماز، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه رشته‌هایی است که شرکت‌کنندگان در آن با هم رقابت می‌کنند.
وی در پایان گفت: بعد از برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات، دانش آموزان و فرهنگیان منتخب به مرحله استانی مسابقات راه یافته و اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha