فرمانده کل سپاه از استاندار قزوین تجلیل کرد
کد خبر: 3791050
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

فرمانده کل سپاه از استاندار قزوین تجلیل کرد

گروه سیاسی ــ تقدیرنامه سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به واسطه برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین به‌وسیله سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان به عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اهدا شد.

فرمانده کل سپاه از استاندار قزوین تجلیل کرد

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان و معاونان وی که شب گذشته، 28 بهمن ماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران هر زمان که احساس کنند فشار و توطئه‌های دشمنان بیش‌تر باشد پرشورتر در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و طبق برآوردها حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد بیش‌تر بود.
وی ادامه داد: مشکلات، فشارها و موانعی مثل جنگ تحمیلی و بعدازآن تحریم‌های اقتصادی که دشمنان برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند اگر برای هر کشور دیگری وجود داشت قطعاً آن را متلاشی می‌کرد اما در ایران با حضور مردم در صحنه‌ها و مقاومت آنان دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا برخلاف ادعاها و پیش‌بینی‌هایی که کرده بودند تا چهل‌سالگی انقلاب به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.
استاندار قزوین به برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه باشکوه با همکاری و همراهی همه نهادها، دستگاه‌ها، افراد و اقشار مردم برگزار شد و قطعاً مهم‌ترین اقدام فرهنگی است که تاکنون در استان انجام شده است.
زاهدی تصریح کرد: این همدلی و همکاری می‌تواند در سایر عرصه‌ها و مشکلات استان نیز به‌عنوان یک الگو موردتوجه قرار بگیرد.
به گزارش ایکنا، در پایان این دیدار تقدیرنامه سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به واسطه برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین به‌وسیله سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان به عبدالمحمد زاهدی اهدا شد.
انتهای پیام

captcha