درخشش نوجوانان اردبیلی در مسابقات بین‌المللی نقاشی
کد خبر: 3791054
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

درخشش نوجوانان اردبیلی در مسابقات بین‌المللی نقاشی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اعضای این کانون در مسابقه بین‌المللی نقاشی‌(بنسکا) کشور بلغارستان ‌موفق به دریافت نشان‌های نقره و دیپلم افتخار ‌شدند.

درخشش نوجوانان اردبیلی در مسابقات بین‌المللی نقاشیبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، روز گذشته، ۲۸ بهمن‌ماه‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی نقاشی «بنسکا» کشور بلغارستان با موضوع(جشن و شادی به همراه دوستان) برگزار شد که از بین ۶ هزار و ۶۱۰ اثر ارائه شده از سوی هنرمندان ۵۳ کشور جهان، ۲۳ اثر از آثار اعضای مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار برتر شناخته شده و صاحبان این آثار موفق به کسب نشان‌های طلا، نقره و برنز و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند.
وی تصریح کرد: محمدمهدی اکبرنیا ۹ ساله از مرکز یک کانون استان اردبیل موفق به دریافت نشان نقره و دیپلم افتخار، هانیه موسوی ۱۲ ساله از مرکز نیر و سارینا حسین‌زاده ۵ ساله از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد از جمله برگزیدگان دیپلم افتخار این مسابقه هستند.
احدزاده گفت: برای تقویت برنامه‌های رشد فکری کودکان و نوجوانان مرکز فعال استان و توجه بنیادین به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز تقویت انگیزش مربیان و اعضا در کنار دانش‌افزایی و به‌روزرسانی اطلاعات در دستور کار قرار گرفته است.
وی همچنین با اشاره به موفقیت عضو ۱۰ ساله کانون استان، امیرمهدی محمدی در حفظ کل قرآن کریم، کسب رتبه‌های برتر توسط رادوین اکبرپور کودک ۸ ساله در کارگاه‌های ادبی و آزمایش‌های شیمی و همچنین کسب ۱۵ رتبه کشوری در جشنواره ۲ سالانه هنر‌های تجسمی را از جمله سایر موفقیت‌های کسب شده توسط اعضای کانون‌های استان اردبیل برشمرد.
انتهای پیام

captcha