آغاز به‌کار مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مُدهامتان در خرم‎آباد
کد خبر: 3791111
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

آغاز به‌کار مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مُدهامتان در خرم‎آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شهرستانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان امروز دوشنبه، ۲۹ بهمن در خرم‌آباد آغاز شد.

آغاز به‌کار مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مُدهامتان در خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله شهرستانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان از امروز دوشنبه، بیست و نهم بهمن به مدت دو روز در دو بخش بانوان و آقایان در شهرستان خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.
مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مُدْهامَّتانِ» ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بیست و سوم تا بیست و ششم بهمن‌ماه جاری در دیگر شهرستان‌های استان لرستان برگزار شده است.
شرکت‌کنندگان آقا و بانو در رده سنی بالای ۱۶ سال در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و شرکت‌کنندگان در رده سنی زیر ۱۶ سال آقایان در رشته‌های قرائت تقلیدی، ‌اذان،‌ حفظ جزء ۳۰، ترتیل،‌ صحیح‌خوانی نماز و نقاشی آیات با هم به رقابت می‌پردازند.
همچنین، بانوان در رده سنی زیر ۱۶ سال در رشته‌های حفظ جزء ۳۰، ترتیل،‌ صحیح‌خوانی نماز و نقاشی آیات با هم به رقابت می‌پردازند.
این جشنواره قرآنی به‌همت ستاد عالی کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با اهدافی ازجمله کشف استعدادهای قرآنی، نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌‌های قرآنی برگزار می‎شود.
در برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مُدهامتان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و دارلقرآن بسیج لرستان همکاری داشتند.
مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مُدْهامَّتانِ سوم اسفندماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله استانی برای شرکت در مرحله کشوری که به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

captcha