پیام بنیاد شهید ‌چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت ‌«یونس امیری»
کد خبر: 3791127
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

پیام بنیاد شهید ‌چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت ‌«یونس امیری»

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت شهید مدافع‌وطن «یونس امیری» پیام تبریک و تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فریبرز نجفی‌دستنائی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت شهادت شهید مدافع‌وطن «یونس امیری» پیام تبریک و تسلیتی خطاب به خانواده این شهید بزرگوار و مردم استان به شرح ذیل صادر کرد.
«بسم رب الشهداء و الصدیقین
پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گران‌قدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به‌جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین(ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.
بار‌دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به دست تروریست‌های کینه توز به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سید‌الشهداء‌(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید.
بدینوسیله شهادت شهید مدافع وطن«یونس امیری» را به مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن خصوصا خانواده معزز این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.»
انتهای پیام
captcha