ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 3791152
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ قرآن در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از اعلام مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: بیش از ۳ هزار نفر از استان در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ قرآن در آذربایجان غربی/اعلام مکان برگزاری آزمون

حافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه ۳۷۳۸ نفر برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌‌اند، اظهار کرد: شهرستان‌ ارومیه با تعداد ۱۵۴۹، بوکان با تعداد ثبت نام ۴۷۰ و شهرستان خوی با تعداد ۳۸۰ نفر به ترتیب بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون را به خود اختصاص داده‌‌اند.
وی ادامه داد: آزمون کتبی ۹ اسفند‌ماه در شهرستان ارومیه و در محل هنرستان پسرانه توحید برگزار خواهد شد که ۷۱۰ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند و در مرحله اول از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح و مرحله دوم از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ به رقابت می‌پردازند.
ابراهیمی افزود: آزمون شفاهی نیز ۱۶ اسفند‌ماه در دبستان نیلوفر ارومیه برگزار می‌شود که بیش از ۷۵۰ نفر نیز در این آزمون شرکت خواهند کرد.
وی یادآور شد: زمان ثبت‌نام در بخش حفظ این دوره از مسابقات نیز به پایان رسیده و علاقه‌مندان می‌‌توانند برای شرکت در بخش مفاهیم، معارف و سبک زندگی تا ۳۰ بهمن‌ماه اقدام کنند.
رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: سال گذشته ۳۵۰۰ نفر در سطح استان در این آزمون شرکت کرده بودند و امسال نیز ۴۱ درصد کل سهمیه استان برای مرکز استان و شهرستان ارومیه است.
ابراهیمی بیان کرد: این آزمون در گروه حفظ قرآن کریم با ٨ رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با ۷ رشته و گروه الکترونیکی نیز با سه رشته، اسفندماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد که آزمون حفظ به‌صورت شفاهی و کتبی و آزمون مفاهیم به‌صورت کتبی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha