پایان اخاذی پدر و پسر در لباس پلیس
کد خبر: 3791156
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۶

پایان اخاذی پدر و پسر در لباس پلیس

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پدر و پسری که برای اخاذی از مردم خود را از پرسنل نیروی انتظامی معرفی می‌کردند توسط ماموران کلانتری ۲۱ این فرماندهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سایت پلیس، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان دیروز دوشنبه، 29 بهمن در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت چندين گزارش از سوي شهروندان مبني بر اخاذي از آنها در سطح شهر كرمان توسط اشخاصی كه خود را مأمور نيروي انتظامي معرفي مي‌كردند، بررسي موضوع و شناسايي اخاذان مامور نما در دستور کار قرار گرفت.
وي افزود: در این راستا ماموران کلانتری21 بر اساس گفته‌هاي شاکيان و بررسی نحوه انجام سرقت‌ها به سرنخ‌هايی دست يافتند كه منجر به شناسائي 2 نفر در این رابطه شد.
فداء بیان کرد: اين متهمان که پدر و پسر بودند با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات هوشمندانه هنگام اخاذي از یک شهروند دستگير و پس از انتقال به مقر كلانتري به انجام چندین مورد اخاذی از مردم با عنوان مامور نيروي انتظامي اعتراف كردند.
وی تصریح کرد: در ادامه اقلامی هچون افشانه دفاع شخصي، بيسيم دستي، دستبند، لباس نظامی و برخی وسایل دیگر نیز از مخفیگاه آنان کشف و این دو نفر که سابقه دار بودند پس از تکمیل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل دستگاه قضايي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در پايان از شهروندان خواست در مواردی که مأموری به هر عنوان به آنان مراجعه می‌کند از صحت مأموریت و هویت او اطمینان کسب کرده و حتما کارت شناسایی فرد را رویت کنند.
انتهای پیام

captcha