شرکت ۴۲۰ فعال قرآنی از جنوب کرمان در جشنواره قرآنی «مدهامتان»
کد خبر: 3791175
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵

شرکت ۴۲۰ فعال قرآنی از جنوب کرمان در جشنواره قرآنی «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ۴۲۰ فعال قرآنی از جنوب کرمان در مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» شرکت می‌کنند.

حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفت‌و گوبا ایکنا از کرمان، گفت: مسابقات مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» با حضور ۴۲۰ نفر از فعالان قرآنی کانون های مساجد جنوب کرمان آغاز شده است.
وی افزود: مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان»، از روز دوشنبه، 29 بهمن در جنوب استان کرمان آغاز شده است و شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرآئت تحقیق، ترتیل، اذان و نماز به رقابت می‌پردازند.
مدیرکل ارشاد جنوب کرمان، تصریح کرد: در این سری از رقابت‌های جشنواره، تعداد ۱۱۱ نفر از شهرستان منوجان، ۱۱۱ نفر از شهرستان قلعه‌گنج، ۴۵ نفر از شهرستان رودبار جنوب، ۵۲ نفر از شهرستان عنبرآباد و ۱۰۶ نفر از شهرستان جیرفت شرکت می‌کنند.
اسحاقی با اشاره به این مطلب که در این جشنواره گروه‌های سنی بین ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال به رقابت می‌پردازند، اظهار کرد: نفرات برتر مرحله شهرستانی این جشنواره، به مرحله استانی راه می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تأکید کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان»، هفته آینده در شهر جیرفت برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha