برگزیدگان مسابقات قرآن ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
کد خبر: 3791190
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

برگزیدگان مسابقات قرآن ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از معرفی نفرات برگزیده مسابقات قرآن این اداره خبر داد.

طهماسب شیروانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان این خبر گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان استان در دو بخش آقایان و بانوان با محوریت قرائت قرآن، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآنی 25 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی لاله برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات با شرکت ۳۱۳ نفر از ۹ شهرستان استان در دو قسمت شفاهی و کتبی برگزار شد، افزود: در بخش آقایان و در رشته قرائت تحقیق، محمدجواد کیانی، امیر مهدی براتی و رامین نصیری در رده سنی زیر ۱۵ سال و مهدی خدیبی، ایوب حسین میرزایی و احمد مرادی در رده سنی بالای ۱۵ سال و رضا فتاحی، محمد یوسفی و سیدمحمود نوربخش در رده سنی جوانان به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در رشته حفظ یک جزء حمیدرضا لله گانی، امیرحسین احمدپور و حسین امامی در رده سنی زیر ۱۵ سال و محمود سعیدی، محمد رئیسی، علی محمدی در رده سنی جوانان به ترتیب مقام نخست تا سوم و اکبر تیموری در رده سنی بالای ۱۵ سال مقام اول را به خود اختصاص دادند، همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء در رده سنی جوانان مجتبی جهانی مقام اول را کسب کرد.
شیروانی تصریح کرد: در بخش بانوان در رشته قرائت زهرا ملک‌محمدی، شیدا خلیلیان و مریم امامی در رده سنی زیر ۱۵ سال و نجمه ربیعی، زهرا اسماعیلی و محبوبه کریمیان در رده سنی بالای ۱۵ سال و سحر میرزاخانی، فاطمه کریمیان و سیده‌الهه نوربخش در رده سنی جوانان به ترتیب موفق به مقام نخست تا سوم شدند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ یک جزء نیز لیلا ملک محمدی، مریم خورشیدی و فاطمه سعیدی در رده سنی زیر ۱۵ سال و لیلا محمدی، سمیه رضایی فرد و صغری میراحمدی در رده سنی بالای ۱۵ سال و در رشته حفظ ۱۰ جزء در رده سنی جوانان فائزه علایی، مطهره فاتحی و مریم حیدری به ترتیب مقام نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام

captcha