نخبگان در دفاع از انقلاب سکوت نکنند
کد خبر: 3791198
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

نخبگان در دفاع از انقلاب سکوت نکنند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه لرستان با تأکید بر این‌که نخبگان از مظلومیت انقلاب اسلامی دفاع کنند، گفت: نخبگان در دفاع از انقلاب سکوت نکنند انقلاب نیاز به دفاع دارد هر نخبه یک رسانه باشد.

یبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز دوشنبه، ۲۹ بهمن در نشست با شورا و نخبگان اقشار بسیج لرستان، اظهار کرد: وضعیت انقلاب اسلامی به لطف خدا و علی‌رغم فشار معیشتی و بی‌بندباری نظارتی در بازار، خوب و وضعیت دشمنان خوب نیست.
انقلاب از آن مردم است
وی با ذکر این مطلب که در آن‌چه مربوط به مسئولیت برخی مسئولان و مدیران است مشکل داریم هر چند مسئولان با رأی مردم انتخاب شدند، ادامه داد: باید از آزادی و جمهوریت پاسداری کنیم؛ چراکه انقلاب از آن مردم است.
کشکولی با ذکر این مطلب که برخی اشکالات و مشکلات جامعه به مرور زمان رفع می‌شود، ادامه داد: ارزش رأی مردم باید بالا برود و مردم رأی خود را با دقت بدهند و رأی را حراج نکنند.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که گرانی خیلی ربطی به تحریم ندارد، ادامه داد: بخشی از گرانی ارز برای دادن بدهی برخی بانک‌های خصوصی بود.
وی به مقطعی بودن گرانی در کشور اشاره کرد و با بیان این نکته که رهبری بارها تأکید بر توجه به ظرفیت داخلی دارد، یادآور شد: قرآن‌کریم دستور می‌دهد که انسان برای خدا باید مجاهدت کند و خداوند نیز بشارت حمایت داده است.
کشکولی با اشاره به این‌که در جنگ تحمیلی ما در حالی‌که از جنگ چیزی نمی‌دانستیم با عزت پیروز شدیم، ادامه داد: ذخایر معدنی ایران ۲۸ برابر و ذخایر نفت و گاز ما ۵۶ برابر قاره اروپا است و ما از تمام اروپا ثروتمندتر هستیم‌‌.
فرمانده سپاه لرستان با تأکید بر این‌که نخبگان از مظلومیت انقلاب اسلامی دفاع کنند، ادامه داد: نخبگان در دفاع از انقلاب سکوت نکنند انقلاب نیاز به دفاع دارد هر نخبه یک رسانه باشد.
وی با ذکر این مطلب که جامعه همراه با ولایت هستند و دست از نظام نمی‌کشند، گفت: نخبگان به روشنگری جامعه بپردازند مردم نیز باید در انتخابات‌ دقت کنند و به افراد پاکدست، کارآمد و مردمی رأی بدهند.

انتهای پیام

captcha