افتتاح پروژه ۴ واحدی مسکن مددجویان در دلیجان
کد خبر: 3791208
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

افتتاح پروژه ۴ واحدی مسکن مددجویان در دلیجان

گروه اجتماعی ــ به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه ۴ واحدی مسکن شهری مددجویان تحت حمایت شهرستان دلیجان با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیر‌کل کمیته امداد، امام جمعه و جمعی از مسئولان افتتاح و به مددجویان تحویل داده شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه 4 واحدی مسکن شهری مددجویان تحت حمایت شهرستان دلیجان با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیر‌کل کمیته امداد، امام جمعه و جمعی از مسئولان افتتاح و به مددجویان تحویل داده شد.
قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مسکن مناسب از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت است، گفت: ساخت مسکن مددجویی روستایی و شهری، پرداخت اجاره مسکن و پرداخت ودیعه مسکن از خدمات کمیته امداد در بخش مسکن است.
وی با اشاره به اینکه در ایام دهه‌ فجر پروژه 4 واحدی مسکن شهری مددجویان تحت حمایت شهرستان دلیجان افتتاح و به مددجویان تحویل داده شد، گفت: این تعداد واحد مسکونی با زمینی به متراژ 225 متر مربع که توسط خیران اهدا‌ شده است و زیر‌بنای 420 متر مربع ساخته شده است.
موسی‌نژاد افزود: کل اعتبار لازم برای ساخت این تعداد منزل مسکونی 148 میلیون و 700 هزار تومان بوده که از این مبلغ 48 میلیون توسط کمیته امداد و مابقی با کمک خیران و نیکوکاران تأمین شده است.
مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان ضمن تشکر از خیران گفت: ویژگی این واحدهای مسکونی این است که علاوه بر ارزان بودن قیمت ساخت مسکن دارای کیفیت مناسب بوده و با رعایت اصول فنی و مهندسی و الزام به رعایت آیین‌نامه ساخته شده است.
انتهای پیام

captcha