طرح «تفسیر موضوعی قرآن» در میبد آغاز شد
کد خبر: 3791209
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

طرح «تفسیر موضوعی قرآن» در میبد آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی طرح تفسیر موضوعی قرآن کریم در میبد از آغاز این طرح با تدریس اساتید برجسته و در ۹ ترم با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان خبر داد.

طرح «تفسیر موضوعی قرآن» در میبد آغاز شدمحمدحسن مبینی، مدیر اجرایی طرح تفسیر قرآن کریم در میبد در حاشیه مراسم افتتاح طرح «تفسیر موضوعی قرآن» که صبح امروز، 29 بهمن با حضور جمعی از مسئولان شهرستان میبد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: طرح تفسیر قرآن کریم به همت مؤسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین و با هدف تأمین نیاز فزاینده شیفتگان قرآن و عترت(ع) به فهم دقیق‌تر کلام وحی آغاز شده است.
وی ادامه داد: تدریس این دوره برعهده محمدرضا شایق، استاد برجسته تفسیر قرآن و از اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد و استاد دانشگاه میبد و همچنین جواد پورروستایی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد و محقق و نویسنده در حوزه تفسیر و کلام است.
مبینی افزود: این طرح در مجموع شامل 9 ترم است که بر اساس آن در ترم اول قرآن‌پژوهان با اصول، مبانی و روش‌های تفسیری و نکات شیرین و کاربردی تفسیر موضوعی قرآن کریم آشنا می‌شوند و در ترم‌های بعدی بخش‌های مختلفی از قرآن به روش ترتیبی و موضوعی توسط مدرس محترم تفسیر می‌شود.
مدیر اجرایی طرح تفسیر قرآن کریم در میبد گفت: این دوره به صورت منسجم و ترمی در هشت جلسه دو ساعته و به صورت هفته‌ای یک جلسه برگزار می‌شود.
وی از ثبت‌نام بیش از 150 نفر برای شرکت در این طرح بیان کرد: در پایان این طرح به قرآن پژوهان گواهی شرکت در دوره اهدا خواهد شد.
مبینی یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از طرح‌های دیگر شامل تربیت مربی، تربیت موثر، آموزشکده قرآنی، هدایت قرآنی، پیش دبستان و دبستانی، صوت و لحن، مجری گری، مداحی و ... به موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین میبد واقع در بلوار مدرس (سنتو) روبروی ایستگاه مینی بوسرانی کوچه حکمت ۱۷ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۳۵۷۰۰۶ و ۳۲۳۵۸۰۸۶ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

captcha