رونمایی از پوستر جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی در لرستان
کد خبر: 3791223
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

رونمایی از پوستر جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی در لرستان

گروه فرهنگی ــ پوستر سومین جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی لرستان امروز، ۲۹ بهمن در خرم‎آباد رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، بیست و نهم بهمن در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و ریاست دانشکده فنی و حرفه‌ای پسرانه خرم‌آباد از پوستر سومین جشنواره مُد و لباس ایرانی ـ اسلامی استان رونمایی شد.
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن تشکر از همکاری دانشکده فنی و حرفه‌ای پسرانه خرم‌آباد در برگزاری این جشنواره، گفت: لباس یکی‌ از مهم‌ترین موضوعات حوزه فردی و اجتماعی انسان است.
وی افزود: این جشنواره با هدف بالاتر بردن کیفیت مُد و لباس ایرانی و اسلامی چه از نظر شکل و چه از نظر محتوا برگزار می‌شود و حضور یک مرکز علمی و آموزشی در برگزاری این رویداد، جنبه پژوهشی آن‌را پُررنگ‌تر و اثرگذاری آن‌را بیشتر می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود منفک کردن فرهنگ ملی و دینی از یکدیگر را اشتباه خواند و گفت: متاسفانه عده‌ای با تکیه بر موضوعات ملی، فرهنگ دینی را رد می‌کنند و در مقابل عده‌ای دیگر هستند که فرهنگ ملی را قبول نداشته و بر فرهنگ دینی تاکید دارند، هر دوی این دیدگاه‌ها ناقص و شکست‌خورده است زیرا تلفیق فرهنگ دینی و ملی یا بهتر بگویم ایرانی و اسلامی کامل‌ترین شکل مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است.
در ادامه، قائدرحمت، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای پسرانه خرم‌آباد، گفت: این دانشکده با نگاه علمی به موضوع مُد و لباس ایرانی و اسلامی، به‌دنبال پیاده کردن یک روش دانشگاهی در این خصوص است.
در ادامه این مراسم از پوستر سومین جشنواره مُد و لباس ایرانی و اسلامی در استان لرستان که توسط پروین مراحمی طراحی شده است، رونمایی شد و تفاهم‌نامه‌های لازم بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دانشکده فنی و حرفه‌ای پسرانه خرم‌آباد رد و بدل شد.
انتهای پیام

captcha