آرامش و امنیت ‌کشور مدیون پایداری‌ و از خودگذشتگی نیروهای مسلح است
کد خبر: 3791229
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

آرامش و امنیت ‌کشور مدیون پایداری‌ و از خودگذشتگی نیروهای مسلح است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تأکید کرد: امروز آرامش و امنیت ما مدیون پایداری، ایستادگی، رشادت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح است و ما برای ایستادگی در مقابل نظام استکباری نیازمند ایثارگری هستیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال وبختیاری، علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، امروز، 29 بهمن‌ماه در حاشیه تشییع پیکر شهید مدافع‌وطن «یونس امیری» در جمع خبرنگاران، گفت: حضور پرشور مردم انقلابی و به‌خصوص جوانان در آئین تشییع پیکر شهید نشان‌دهنده این است که مردم چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های مختلف پای ارزش‌های دینی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تأکید کرد: امروز آرامش و امنیت ما مدیون پایداری، ایستادگی، رشادت و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح است و ما برای ایستادگی مقابل نظام استکباری نیازمند ایثارگری هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از انقلاب علوی و نبرد عاشورایی است، اظهار کرد: ما از ابتدای انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌ایم و شهادت مدافعان حریم وطن جان تازه‌ای بر پیکره جامعه و به‌خصوص جوانان دارد.

اکبری با اشاره به اینکه دشمنان بدانند نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از حریم وطن پیشگام هستند، افزود: مردم ما 40 سال مقابل تهدید و تحریم ایستاده‌اند و این اقدامات تروریستی ذره‌ای از اراده جوانان ما در دفاع از حریم وطن کم نمی‌کند.

انتهای پیام

captcha