ایجاد ۱۰۰ مرکز نوآوری در مراکز علمی ـ کاربردی کشور
کد خبر: 3791242
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

ایجاد ۱۰۰ مرکز نوآوری در مراکز علمی ـ کاربردی کشور

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان اینکه ایجاد مرکز نوآوری در هر دانشگاه علمی ـ کاربردی چشم‌انداز این دانشگاه است، افزود: ۱۰۰ مرکز نوآوری در کشور احداث شده است.

ایجاد 100 مرکز نوآوری در مراکز علمی کاربردی کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور ظهر امروز، 29 بهمن در جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی ـ کاربردی استان در سالن اجتماعات هلال احمر سمنان اظهار کرد: تاکنون 100 مرکز نوآوری برای کاربردی کردن آموزش‌ها در سطح کشور راه‌اندازی شده که با توجه به این امر ایجاد مرکز نوآوری در هر دانشگاه علمی کاربردی سطح کشور چشم‌انداز این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ رشته در دانشگاه‌های جامع علمی ـ کاربردی کشور ارائه می‌شود افزود: ایجاد منابع کتابخانه‌ای مدون برای دانشجویان در دستور کار قرار دارد.

به گفته امید، بیشترین بیکاران را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فاقد مهارت تشکیل می‌دهند که یکی از اهداف این دانشگاه تربیت دانشجویان به سمت کسب مهارت‌های نوین و کاربردی کردن آموزش‌ها است که براین اساس ایجاد مراکز نوآوری در دستور کار قرار دارد که در این راستا تنها ۳۰ درصد آموزش‌های این دانشگاه نظری است و ۷۰ درصد آموزش‌های این دانشگاه کاربردی به‌شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور سطح اشتغال‌پذیری دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر آموزش‌ها در این مراکز آموزشی به‌صورت کاربردی ارائه می‌شود؛ لذا دومین دانشگاه کشور از لحاظ دانش‌آموختگی مهارتی است.

امید یادآور شد:از دانشجویان دارای ایده‌های اجرایی و عملیاتی در این دانشگاه حمایت خواهد شد.

انتهای پیام

captcha