«سیدعباس همراهیان» واقف انقلابی همدان دار فانی را وداع گفت
کد خبر: 3791273
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

«سیدعباس همراهیان» واقف انقلابی همدان دار فانی را وداع گفت

گروه اجتماعی ــ سید‌عباس همراهیان مؤسس و واقف دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی در همدان، دعوت حق را لبیک گفت.

«سیدعباس همراهیان» واقف انقلابی همدان دار فانی را وداع گفتبه گزارش ایکنا از همدان، سید‌عباس همراهیان واقف انقلابی و پدر شهید سید‌احمد همراهیان روز گذشته، 29 بهمن‌ماه در بیمارستان به علت بیماری و کهولت سن به دیار باقی شتافت.
مراسم تشییع پیکر حاج سید عباس همراهیان مؤسس و واقف دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی روز سه‌شنبه ساعت ۹ صبح از مقابل موقوفه مرحوم، دبیرستان معارف اسلامی همدان واقع در بلوار خرمرودی و مراسم ترحیم وی نیز از ساعت 15 الی 17 همان‌روز در مسجد همدان برگزار می‌شود.
این واقف خیراندیش دبیرستان معارفی ساخت که بیش از هزار و ۳۰۰ استاد دانشگاه، حوزه، عالمان صاحب نظر و ... همگی از فارغ‌التحصیلان مدرسه موقوفه‌ای ایشان هستند.
این خیر مدرسه‌ساز اخلاص و با خدا بودن آن چیزی بود که به ایشان عزت و ابهت دینی بخشید.
سیدعباس همراهیان واقف انقلابی بود که از مال و اولاد خود گذشت تا زمینه رشد علم، دانش، تقوا و آموزه‌های دینی و قرآنی و بهبود حال بیماران را در جامعه فراهم سازد.
همایش تجلیل از این واقف انقلابی در یازدهم بهمن سال جاری برگزار شد و از وی به عنوان سمبل مردان خیر واقف انقلابی و پیشکسوتی که ۴۲ سال با امام همراه بود و با تقدیم فرزند شهید خود به انقلاب از جان و مال، اولاد و هستی خود گذشته است، تجلیل شد.
این واقف، موسس موقوفه مسجد قائم، دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه شهید مطهری، مرکز قرآنی، مرکز خیریه کمک به نیازمندان و بیمارستان شهید مطهری است که از این طریق سال‌ها به مردم همدان خدمت‌رسانی کرد.
انتهای پیام

captcha