مادران و همسران شهدا در همدان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3791298
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

مادران و همسران شهدا در همدان تجلیل می‌شوند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) خبر داد.

مادران و همسران شهدا در همدان تجلیل می‌شوندناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) تصریح کرد: فردا سه‌شنبه، 30 بهمن‌ماه با همکاری شهرداری با دعوت از خانواده شهدا مراسمی در راستای تکریم مقام والای مادر و همسر شهید در هتل باباطاهر همدان برگزار می‌کنیم.
وی با اشاره به جایگاه ویژه مادران شهدا بیان کرد: ایثار، فداکاری، صبر و شکیبایی و تربیت فرزندان انقلابی که تمام قد در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، از ویژگی‌های بارز مادران شهدا است که بی شک انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی مدیون وجود چنین مادرانی است.
عارف خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3200 تن از مادران شهدای همدان در قید حیات هستند که بسیاری از آنان با قربانی تنها فرزند خود، تنهایی چندین و چندساله را به دوش کشیدند تا این انقلاب و نظام باقی بماند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان همدان در پایان گفت: بنیاد شهید با برگزاری مراسم تجلیل سعی دارد تا کمی از تنهایی و سختی‌های مادران و همسران فداکار شهدا در این چند سال را جبران کند.
انتهای پیام

captcha