افتتاح بزرگترین و اولین بازارچه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان مازندران در بابلسر
کد خبر: 3791360
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

افتتاح بزرگترین و اولین بازارچه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان مازندران در بابلسر

گروه سیاست و اقتصاد- با حضور رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر امروز 29 بهمن ماه بزرگترین و اولین بازارچه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در پاساژ «راما» شهرستان بابلسر افتتاح شد.

افتتاح بزرگترین و اولین بازارچه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان مازندران در بابلسربه گزارش خبرگزاری ایکنا از مازندران، غلامرضا چشمه نور رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر در مراسم افتتاحیه بزرگترین و اولین بازارچه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان مازندران در پاساژ «راما» شهرستان بابلسر که 29 دی ماه 97 با حضور هنرمندان صنعتگر صنایع دستی شهرستان بابلسر و تنی چند از مسئولان شهری برگزار شد با ارایه این مطلب که توسعه و پیشرفت صنایع دستی و حمایت از صنعتگران این رشته گام بزرگی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم، حمایت از هنرمندان صنایع دستی، حمایت از محصولات و کالاهای ایرانی و هنرهای دستی و تقویت جاذبه گردشگری شهرستان از اهداف راه‌اندازی این بازارچه است.

چشمه نور با بیان اینکه در فاز اول بازارچه، ۱۷ واحد برای ۲۵ هنرمند صنایع دستی افتتاح و بهره‌برداری شد، گفت: این واحدها به هنرمندان صنعتگر تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار شده است و تولیدات این هنرمندان در رشته های گلیم، جاجیم، چرم، چوب، سفال، سرامیک، نقاشی روی شیشه، حصیر و... عرضه و در معرض فروش گذاشته می‌شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر با ارایه این مطلب که از مسئولان شهرستان می خواهیم که از این بازارچه و هنرمندان آن را حمایت کنند،  اظهار کرد: فاز اول این بازارچه در طبقه همکف پاساژ «راما» افتتاح و در مراحل بعدی طبقات ۲ و ۳ نیز به آن اضافه خواهد شد.
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی

captcha