مادران و همسران شهید اسوه صبر و پایداری هستند
کد خبر: 3791368
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

مادران و همسران شهید اسوه صبر و پایداری هستند

گروه سیاسی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان مادران و همسران شهید را اسوه صبر و پایداری دانست و عنوان کرد: این زنان با الگوگیری از ام البنین فرزندان و شوهران خود را برای حراست از اسلام راهی میدان نبرد کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان امروز، 29 بهمن ماه در همایش گرامیداشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا در سنندج اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از چندی پیش برنامه‌ریزی کرده بودند که ملت ایران جشن 40سالگی انقلاب را نمی‌بینند اما بازهم همانند 40سال گذشته ناکام ماندند.
وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی و علیرغم مشکلات موجود اقتصادی با حضور باشکوه خود در جشن چهل سالگی انقلاب چشم جهانیان را مبهوت کرده و بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان بیان کرد: این حضور تماشایی و چشمگیر نشان دهنده تعهد و وفاداری مردم به نظام و انقلابی است که ثمره خون هزاران شهید است.
وی اعلام کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک هزاران شهید و صبر و بردباری پدران، مادران و همسرانی است که در این راه با تحمل سختی‌های فراوان عزیزترین اعضای خانواده خود را فدا کردند.
نجفی در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا عنوان کرد: این حضرت یکی از همسران حضرت علی(ع) بوده که چهارتن از فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و حفاظت از نوه پیامبر اکرم(ص) تقدیم اسلام کرده و ام البنین یا همان مادر شهدا لقب گرفته است.
وی مادران و همسران شهید را اسوه صبر و پایداری دانست و عنوان کرد: این زنان با الگوگیری از ام البنین فرزندان و شوهران خود را برای حراست از اسلام راهی میدان نبرد کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در پایان یادآور شد: مادران و همسران شهدا در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن نیست و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد و آنان با صبر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه های مختلف کشور حضوری پررنگ دارند
انتهای پیام

captcha