اخذ ۸۰ جلد سند مالکیت موقوفات شهرستان سقز
کد خبر: 3791376
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

اخذ ۸۰ جلد سند مالکیت موقوفات شهرستان سقز

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز با اشاره به تحویل ۸۰ جلد از اسناد مالکیت موقوفات شهرستان سقز به اداره اوقاف شهرستان سقز، عنوان کرد: پیش از این نیز در سال جاری ۱۰۰ جلد از اسناد موقوفات این شهرستان توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز اخذ شده بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامیل کریمیان، فرماندار سقز در دیدار با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سقز و رئیس اداره ثبت اسناد سقز امروز، 29 بهمن ماه با تقدیر از رئیس و مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان اظهار کرد: صدور سند برای ساختمان های دولتی، اوقاف، مساجد، خانه های عالم و مسکن روستایی نقش مهمی در دفاع از عرصه و تثبیت مالکیت دارد.
جهاندار مجدی، رئیس اداره اوقاف سقز هم با بیان اینکه، برای بیش از ۹۰ درصد موقوفات سقز، سند مالکیت صادر شده است، گفت: اخذ سند مالکیت، نقش مهمی برای حفاظت از موقوفات است.
وی با اشاره به تحویل ۸۰ جلد از اسناد مالکیت موقوفات شهرستان سقز به اداره اوقاف شهرستان سقز، عنوان کرد: پیش از این نیز در سال جاری ۱۰۰ جلد از اسناد موقوفات این شهرستان توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز اخذ شده بود.
سید امید زمانی، اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان در نشست با فرماندار سقز گفت: ۴۵۰ سند روستایی، ۱۸۰ سند وقفی و ۶۵ سند برای مدارس شهرستان سقز صادر شده است.
وی در پایان یادآور شد: فرمانداری سقز، با تخصیص اعتبار نقش مهمی در الکترونیکی کردن آرشیو پرونده های ثبتی شهروندان و صدور سند داشته است.
انتهای پیام

captcha