برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در خورش‌رستم ‌
کد خبر: 3791411
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در خورش‌رستم ‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با حضور ۱۹۴ نفر از دانش‌آموزان نخبه قرآنی، مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز در منطقه خورش‌رستم در حال برگزاری است.

مسابقات قرآن، عترت و نماز در خورش رستم در حال برگزاری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام آیت‌اله نعمتی، امام جمعه بخش خورش‌رستم، روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه در افتتاحیه  مسابقات قرآن،  عترت و نماز در این شهرستان با تشکر ویژه از آموزش و پرورش منطقه برای اهتمام عملی به گسترش فرهنگ قرآنی ‌بین دانش‌آموزان و معلمان، قرآن کریم را روشنایی بخش و هدایت‌گر نامید و گفت: اثر ماندگار تربیتی دانش‌آموزان مأنوس با قرآن در دهه‌های آینده دیده خواهد شد.
نعمتی با توصیه به خانواده‌ها در تربیت قرآنی فرزندان و مأنوس بودن با آن تصریح کرد: موفقیت از آن دانش‌آموزانی است که روشنایی و معنویت قرآن و مسیر اهل بیت(ع) ‌را درک کرده و در زندگی روزمره و تحصیل به کار بندد.
وی با اشاره به آیات قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع)، قرآن و اهل بیت پیامبر(ع) را جدایی‌ناپذیر ذکر کرد و افزود: رمز پیروزی مسلمین در تمسک عملی به قرآن و اهل‌بیت رسول الله‌(ص) است.
وی با ابراز خوش‌بینی نسبت به موفقیت دانش‌آموزان منطقه خورش رستم در مسابقات استانی و کشوری قرآن مجید نسبت به تجلیل از این دانش‌آموزان در صورت کسب عناوین برتر قول مساعد داد.
یادآور می‌شود، این مسابقات ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه، در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha