۲ فیلم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ راه یافت
کد خبر: 3791414
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

۲ فیلم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ راه یافت

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی یک فیلم مستند و یک فیلم داستانی حوزه هنری استان به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد.

۲ فیلم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ راه یافتبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد،‌ شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته،‌ 29 بهمن‌ماه اظهار کرد: در قالب جشنواره فیلم ۱۰۰ از بین سه هزارو ۶۰۶ فیلم رسیده به دبیرخانه این جشنواره، ۳۲ فیلم به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کرد.
وی با بیان اینکه فیلم مستند مهتک(گهواره) به نویسندگی و کارگردانی سعید کریمی از تولیدات حوزه هنری استان به این جشنواره راه یافته است، افزود: داوود کرم‌پور دستیار کارگردان، سعید اسدی و حسین معلمیان تصویربردار، جلال مهدوی، مدیر تولید، الهام یزدان‌شناس، منشی صحنه و سعید کریمی، تدوین و صداگذاری این فیلم را برعهده داشتند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از راهیابی فیلم داستانی یک دست صدا ندارد به نویسندگی و کارگردانی سعید کریمی به جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد و بیان کرد: در این فیلم داستانی فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.
اسلامی تصریح کرد: جلال مهدوی دستیار کارگردان، داوود کرم‌پور تصویربردار، پژمان امیرنژاد صدابردار، الهام یزدان شناس منشی صحنه، فاطمه اعتباری عکاس و سعید کریمی تدوین و صداگذاری فیلم را انجام دادند.
وی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره، عنوان کرد: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ از 8 تا ۱۰ اسفندماه در پردیس سینمایی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha