مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3791435
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ــ مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با محوریت شهید ‌داوود میرزایی‌، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی مغان و با حضور دانشجویان، اساتید و مقامات استانی در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با محوریت شهید داوود میرزایی، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته، ۲۹ بهمن‌ماه‌ با حضور دانشجویان، اساتید و مقامات استانی در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این مراسم گفت: شهادت والاترین مقام برای انسان است و هر شهید بیش از ۷۰ هزار نفر را می‌تواند شفاعت کند.
وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ خیلی‌ها تلاش کردند که چراغ اسلام را خاموش کنند، افزود: بزرگان دین و شهدا با نثار جان خود، نگذاشتند نور اسلام خاموش شود.
حسنی با اشاره به اینکه دشمنان امروز همان فرعونیان و نمرودیان دیروز هستند، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همیشه تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما خداوند نگذاشت به این نیت شیطانی خود برسند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: شهدا جان خود را تقدیم کردند تا این انقلاب را زنده نگه دارند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه حکومت اسلامی و حکومت اسلامی مقدمه تمدن اسلامی و تمدن اسلامی مقدمه حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) است، ادامه داد: امروز جنگ، جنگ عقاید است و اگر کشوری دست از عقایدش بردارد، استکبار جهانی کاری به آن‌ها نخواهد داشت. رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: گام دوم انقلاب اسلامی را محکم برداشته ایم و هر انقلابی که با شهدا آغاز شود، قطعا پیروز است.
انتهای پیام

captcha