بیانیه علمای بحرین در واکنش به کنفرانس ورشو
کد خبر: 3791450
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

بیانیه علمای بحرین در واکنش به کنفرانس ورشو

گروه بین‌الملل ـ علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای حضور برخی کشورهای اسلامی را در کنفرانس ورشو، پایتخت لهستان و ائتلاف با دشمن مسلمانان را خیانت بزرگ به امت اسلام دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری شبکه اللؤلؤة؛ علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حضور برخی کشورهای اسلامی در کنفرانس ورشو، سازش با رژیم صهیونیستی را بزرگترین خیانت در حق امت اسلام خواند.

در این بیانیه آمده که به رژیم‌های بیچاره‌ای که به سوی دشمن خدا و رسولش و امت اسلامی پناه برده‌اند تا سرپناهی برای حمایت از تاج و تخت خود بیابند، بشارت می‌دهیم که به سوی مرگ خود فرار کنند و به بندهایی سست و ضعیف متمسک شده‌اند و هر لحظه رو به زوال و نابودی هستند.

علمای بحرین در این بیانیه اعلام کردند که از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چه چیزی جز تحقیر، خواری و غارت اموال و فروش شما در بازار بردگان و چارپایان عایدتان شده است؟ اگر دین ندارید لااقل در دنیای خود آزاده باشید.

در این بیانیه آمده: آیا اسرائیل حقیقتاً از شما حمایت می‌کند؟ آیا آمریکا می‌تواند شما را از قبضه ملت‌هایتان نجات دهد؟ اگر این چنین بود قبل از شما از شاه ایران حمایت می‌کردند، که بزرگترین بازیچه آمریکا و اسرائیل در منطقه بود و یا تاج و تخت دیکتاتور متحد و خوار و ذلیل اسرائیل در مصر را حفظ می‌کردند.

علمای بحرین در این بیانیه خطاب به کشورهای حاضر در کنفرانس ورشو گفت: شما شکست خوردید همان گونه که در دیگر توطئه‌هایتان پیش از این شکست خورده‌اید، همچنان که در سیاست‌هایی که در کشورهایتان دارید شکست خورده‌اید، از ملت‌، هویت‌ دینی و امت‌ خود فاصله گرفته‌اید تا جایی که از سوی ملت‌هایتان لعن شده و به عروسکی ارزان در دست دشمنانتان تبدیل شده‌اید.

در این بیانیه آمده که بزرگترین خیانت، خیانت به امت و متحد شدن با دشمنان کافر، اشغالگران سرزمین‌های مسلمانان، قاتلان کودکان و زنان و هتاکان به مقدسات، قدس و فلسطین ماست و زشت‌تر آن است که این ائتلاف علیه مسلمانان و سرزمین‎‌های آنهاست.

در این بیانیه تأکید شده: ملت بحرین میلیون‌ها بار از خائنان در این کشور و از آلت دست بودن آنها برای رژیم صهیونیستی، که دشمن خدا و اسلام است، برائت جسته است. اصرار رژیم ستمکار بحرین برای مخالفت با کل ملت و سرپیچی از اراده آن و دوری جستن از هویت ملت از طریق سازش با دشمن ملت و امت بر این نکته تأکید دارد که بحرین نیازمند تغییر ریشه‌ای است تا هویت اسلامی-عربی آن را حفظ کند و این ممکن نیست مگر اینکه ملت آزاده بحرین تبدیل به تصمیم‌گیرندگان این کشور و حکومت خادم آنها شود.

کنفرانس ورشو در لهستان با محوریت آمریکا و متحدان ضد ایرانی این کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (24 و 25 بهمن)  برگزار شد؛ در حالی که این کنفرانس به رغم همه تبلیغاتی که داشت، به باور بسیاری از ناظران، دستاوردی در راستای مقابله با ایران نداشت.

انتهای پیام

captcha