دشمن مترصد غفلت ما از ارزش‌ها است
کد خبر: 3791455
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان:

دشمن مترصد غفلت ما از ارزش‌ها است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی گفت: هر زمان از دشمن غافل شدیم، به ارزش‌ها و آرمان‌های ما حمله کرده است و لذا، توصیه‌های مقام معظم رهبری را مد‌نظر قرار دهیم، گاهی دشمن با لبخند و گاهی با دست جلو می‌آید اما در هیچ شرایطی قابل اطمینان نیست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یادواره 17 شهید محله شهید بهشتی کوهبنان همراه با تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، ائمه جمعه موقت، معاون عمرانی فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهیدان و ایثار‌گران این شهرستان، 29 بهمن‌ماه در مسجد الرسول(ص) محله بهشتی برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: شعار لا اله الا الله از والاترین اسماء خداوند و ذکر برتر است، در حالی که این ذکر قلبی است و در تفاسیر به‌عنوان تقوا یاد شده است.
وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص) در مکه اولین ذکری را که بر لب جاری کردند همین کلمه بود، ذکری که دژ محکمی در برابر آتش و زمینه فلاح و رستگاری است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان اظهار کرد: شهیدان به فلاح و رستگاری رسیدند و عاقبت به خیر شدند و نام‌شان جاویدان شد، چون آنان راه خدا را انتخاب کردند و به دست دشمنان به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، باید دشمن را به خوبی بشناسیم و از او غافل نشویم. ما نباید دشمن را فراموش کنیم چراکه هر زمان غافل شدیم او به ارزش‌ها و آرمان‌های ما حمله کرده است و لذا، توصیه‌های مقام معظم رهبری را مد‌نظر قرار دهیم، گاهی دشمن با لبخند و گاهی با دست جلو می‌آید اما در هیچ شرایطی قابل اطمینان نیست.
فقیهی با بیان اینکه عدم شناخت دشمن عبادت و بندگی را ضایع می‌کند و اگردشمن‌شناسی داشته باشیم به عبودیت خدا خواهیم رسید، گفت: خداوند، پیامبران را فرستاد که همه آنان لا اله الا الله را بر زبان داشتند؛ امروز راه رستگاری ما شناخت شهیدان و توجه به سیره آنان است پس برای رسیدن به توحید باید دشمن را بشناسیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: جوانان باید امید را در خود زنده کنند و بدانند دشمنان رو به افول و نابودی هستند. قطعی‌ترین امر در افول آمریکا، رسیدن انقلاب اسلامی به 40 سالگی و استقامت مردم است. لذا، ما به‌وجود ولایت و رهبری، شهدا، سرداران بزرگ سپاه پاسداران و مرزداران خود افتخار می‌کنیم.
حجت‌الاسلام فقیهی تأکید کرد: ما انتقام خون شهدای خود را از گروه‌های تروریستی و منحط خواهیم گرفت؛ آنان در انتخاب رهبر و اجرای قوانین الهی دچار اشتباه شدند اما سربلندی ما به‌واسطه وجود رهبر و مقتدایی الهی و مردمی است.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha