تحصیل ۱۲۰ دانش‌آموز در مدرسه تخصصی حفظ قرآن اصفهان
کد خبر: 3791471
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

تحصیل ۱۲۰ دانش‌آموز در مدرسه تخصصی حفظ قرآن اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن مهاد اصفهان گفت: اکنون ۱۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر در این مدرسه، در حال تحصیل و حفظ قرآن کریم هستند.

تحصیل 120 دانش‌آموز در مدرسه تخصصی حفظ قرآن اصفهان

عادل درخشان، مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن مهاد اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: مدرسه تخصصی حفظ قرآن مهاد اصفهان وابسته به موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در سال 96 تأسیس شد و اکنون نیز 60 قرآن آموز پسر و 90 قرآن آموز دختر در آن مشغول به حفظ قرآن کریم هستند.
وی افزود: روند کار این مدرسه به این گونه است که در پایان هرماه، آزمون کتبی و شفاهی برگزار و پس از پایان هر 5 جزء نیز، آزمون اعطای مدرک حفظ گرفته می‌شود که در صورت کسب امتیاز حد نصاب، مدرک حفظ دریافت می‌کنند.
مدیر مدرسه حفظ مهاد اصفهان بیان کرد: این مدرسه با تربیت حافظین موفق، برنامه‌های متنوعی را در سطح استان برگزار می‌کند که یک نمونه بارز آن شرکت در محافل حفظ در شهر اصفهان و شهرستان ها و همچنین اجرای برنامه «بشارت» است که هر روز قبل از اذان ظهر و اذان مغرب از رادیو اصفهان پخش می‌شود.
وی افزود: این مرکز برای غنی‌سازی اوقات و فراغت دانش ‍‌آموزان، اردوهای متعددی به شهرهای سیاحتی و زیارتی در نظر می‌گیرد که معمولا در طول ترم برگزار می‌شود.
درخشان ادامه داد: در مدرسه تخصصی حفظ قرآن اصفهان، دانش آموزان رعلاوه بر تحصیل علوم درسی و حفظ قرآن، نسبت به معارف اهل بیت(ع) نیز توجه ویژه‌ای دارند.
انتهای پیام

captcha