نصب پنل‌های خورشیدی در بقاع متبرکه کوهدشت
کد خبر: 3791475
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

نصب پنل‌های خورشیدی در بقاع متبرکه کوهدشت

گروه اقتصاد ــ سرپرست اوقاف کوهدشت از نصب پنل‌های خورشیدی در امامزاده ابوالوفاء(ع) کوهدشت خبر داد.

نصب پنل‌های خورشیدی در بقاع متبرکه کوهدشتبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان ولیزاده، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت دوشنبه، بیست و نهم بهمن در جمع خبرنگاران‌ از نصب پنل‌های خورشیدی در امامزاده ابوالوفاء(ع) کوهدشت خبر داد.
وی گفت: طبق تفاهم‌نامه فی مابین شرکت توزیع برق و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در خصوص احداث نیروگاه‌های خورشیدی در بقاع متبرکه، در امامزاده ابوالوفاء کوهدشت پنل‌های خورشیدی نصب شد.
وی اضافه کرد: پنل‌های خورشیدی با ظرفیت ماهانه پنج کیلو وات در پشت‌بام زائرسرای این امامزاده نصب و به‌زودی وارد مدار خواهد شد.
ولیزاده با اشاره به سرمایه‌گذاری اقتصادی این پروژه، گفت: با راه‌اندازی این نیروگاه و وارد شدن به مدار علاوه‌بر سرمایه‌گذاری به شبکه توزیع برق کشور نیز کمک خواهد شد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهدشت افزود: طی چند روز آینده نیز نصب پنل‌های خورشیدی در امامزاده محمد(ع) درب‌گنبد انجام خواهد شد.
یادآور می‌‏شود، در تفاهم‌نامه فی مابین شرکت توزیع برق و اداره‌کل اوقاف لرستان مقرر شده اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان هزینه‌های احداث این نیروگاه را تأمین و شرکت توزیع برق نیز نسبت به خرید تضمینی ۲۰ ساله برق تولیدی نیروگاه‌های احداث شده در موقوفات و بقاع متبرکه اقدام کند.
انتهای پیام

captcha