ارسال ۲۴۱ اثر به مسابقه نقاشی و خاطره‌نویسی «انقلاب» در سنندج
کد خبر: 3791519
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

ارسال ۲۴۱ اثر به مسابقه نقاشی و خاطره‌نویسی «انقلاب» در سنندج

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، از ارسال ۲۴۱ اثر مسابقه نقاشی و خاطره‌نویسی انقلاب با موضوع «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در سنندج خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از ارسال 241 اثر مسابقه نقاشی و خاطره‌نویسی انقلاب با موضوع «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در سنندج خبر داد.
وی افزود: دراین مسابقه 40 نفر در دو بخش نقاشی و خاطره‌نویسی انقلاب مورد تجلیل قرار می‌گیرند که از این تعداد 24 اثر نقاشی و 14 اثر خاطره‌نویسی بوده که طی هفته آینده از سوی تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: این مسابقه در دهه فجر امسال در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در غرفه اداره تبلیغات اسلامی فراخوان آن اعلام شده است.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در بخش‌های گفتمان‌های دینی، اعزام مبلغان، کارگاه‌های آموزشی، فعالیت مداحان اهل بیت و ... به نمایش درآمد.
حجت‌الاسلام کاوه در پایان یادآور شد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار، معلمان پرورشی، دینی و قرآن و روحانیون، مدیران، مربیان مهدهای کودک و ... در استان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha