کار جهادی کلید حل مشکلات کشور است
کد خبر: 3791549
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

کار جهادی کلید حل مشکلات کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده ارشد ناجا، عزت و سربلندی کشور در جهان را خار چشم دشمنان و مستکبران خواند و گفت: کار جهادی و همراهی مردم و مسئولان کلید حل مشکلات کشور است.

کار جهادی کلید حل مشکلات کشور استبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده ارشد ناجا، ظهر سه‌شنبه، 30 بهمن‌ماه در مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی ابهر با بیان اینکه عزت و سربلندی ما در جهان خار چشم دشمنان و مستکبران است، ادامه داد: تمام توطئه‌هایی که دشمنان علیه کشور ما به کار گرفته‌اند نشئت گرفته از همین موضوع است‌.
فرمانده ارشد ناجا با تأکید بر اینکه نباید در قبال خون شهدا کوتاهی کرد، ادامه داد: شهدا ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند.
وی با تأکید بر ضرورت تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا، عنوان کرد: برگزاری مراسم و یادواره‌های شهدا زمینه‌ای را برای آشنایی نسل جدید با نام، یاد و راه آنها فراهم می‌کند.
میرحیدری با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز ما مرهون از خود گذشتگی و ایثار خون شهداست، ادامه داد: این که امروز ما بدون هیچ دغدغه‌ای در جامعه زندگی می‌کنیم در سایه خون شهدا، دردهای جانبازان و داغ دل خانواده شهدا حاصل شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه پست، مقام، شهرت و زرق و برق دنیا نتوانست شهدا را پایبند به این دنیا کند، ادامه داد: شهدای ما تنها برای ادای تکلیف، جلب رضایت خداوند و پیاده شدن احکام الهی از عزیزترین سرمایه خویش یعنی جانشان گذشتند.
این مسئول با اشاره به اینکه هر یک از ما در هر جایگاهی باید به وظیفه خود در قبال شهدا عمل کنیم، یادآور شد: پیاده شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه و تبعیت از ولایت فقیه از مهم‌ترین خواسته‌های شهدا بود؛ لذا کسانی که خون شهدا را پایمال می‌کنند باید بدانند که نه خود و نه آیندگان آنها عاقبت به خیر نخواهند شد.
این مسئول با اشاره به جنگ نابرابری اقتصادی دشمنان علیه کشورمان، ادامه داد: مردم کشور ما در طول ۴۰ سال گذشته از انقلاب گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند و در این جنگ نابرابر نیز قطعاً با همراهی مردم و مسئولین از سد مشکلات عبور خواهیم کرد.
وی با اشاره به ایجاد انشقاق بین نیروهای انقلابی با به راه‌اندازی بازی‌های سیاسی در کشور، یادآور شد: همه ما باید در برهه فعلی این به بازی‌های سیاسی پایان داده و در یک صف و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم که این امر خواسته اکثریت شهدا در وصیت‌نامه‌های آن‌ها است.
وی با اشاره به اینکه کشور ما کشور اسلامی بوده و باید در مسیر فرهنگ علوی و فاطمی گام بردارد، یادآور شد: حل مشکل کلید حل مشکلات کشور در گرو حرکت جهادی است.
انتهای پیام
captcha