تربیت صحیح و اسلامی؛ ویژگی شهدای انقلاب
کد خبر: 3791573
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

تربیت صحیح و اسلامی؛ ویژگی شهدای انقلاب

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین تربیت صحیح و اسلامی را از ویژگی‌های شهیدان انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید از شهدا وفای به عهد و ولایتمداری را آموخت.

تربیت صحیح و اسلامی؛ ویژگی شهدای انقلاب

به گزارش ایکنا از سمنان، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته، 29 بهمن در دیدار با خانواده شهید عباس دانشگر با بیان اینکه تربیت صحیح و اسلامی ویژگی شهیدان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: باید از شهدا وفای به عهد و ولایتمداری را آموخت.

وی افزود: شهدا دارای مقامی هستند که انسان در برابر آن‌ها کم می‌آورد و عهد با خدا نیز از دیگر ویژگی شهداست که در این راستا سبک و سیره زندگی شهیدان آن‌قدر شگرف و خدایی است که درکش دشوار به نظر می‌رسد.

به گفته غیب پرور، شهید عباس دانشگر از شهدای مدافع حرم برای رفتن به سوریه تلاش بسیاری می‌کند اما به نتیجه نمی‌رسد تا اینکه با حضرت ابوالفضل(ع) عهد می‌کند که لب به آب زلال نزند و در نهایت چند ماه بعد در حرم حضرت زینب(س) آب زلال می‌نوشد و ۱۷ روز بعد نیز به شهادت می‌رسد.

در ادامه مؤمن دانشگر، پدر شهید عباس دانشگر بیان کرد: تاکنون سه عنوان کتاب از این شهید منتشر شده و یا در دست انتشار است که ۲۰ هزار نسخه کتاب از زندگی‌نامه شهید دانشگر تا‌کنون در شهرهای مختلف کشور توزیع شده است.

این پدر شهید با اشاره به اینکه عباس امروز در تمام ایران اسلامی به لطف حضور در دانشگاه افسری امام حسین(ع) و همچنین فضای مجازی شناخته شده است، گفت: بر این اساس یادواره این شهید در کنگان، جهرم، مرودشت، شیراز و ... برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha