برگزیدگان چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان مشخص شد
کد خبر: 3791608
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
به میزبانی جهاددانشگاهی استان زنجان؛

برگزیدگان چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان مشخص شد

گروه فرهنگی ــ عصر سه‌شنبه، ۳۰ بهمن آیین اختتامیه چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان در حسینیه اعظم زنجان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

برگزیدگان چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان مشخص شدبه گزارش ایکنا از زنجان، چهارمین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان عصر روز سه‌شنبه، 30 بهمن‌ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار و پرونده این دوره از سوگواره با معرفی نفرات برتر بسته شد.
۳۸۴۲ اثر از دانشگاه‌های مختلف کشور به این سوگواره ارسال شده بود که با داوری آثار از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.
در بخش ویژه شعر وحید طلعت از دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد رتبه نخست را کسب کرد و هئیت داوران اثر حسین طاهری از دانشگاه پیام‌نور زنجان را شایسته تقدیر معرفی کردند.
همچنین در بخش شعر سکینه اکبری از دانشگاه قم و محمد‌مهدی خان‌محمدی از دانشگاه شهید بهشتی تهران به طور مشترک حائز رتبه دوم شدند و سعید مبشر از دانشگاه تهران سوم شد. همچنین مهدی حنیفه از دانشگاه تهران شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش قطعه ادبی، ثریا عبدی از دانشگاه پیام‌نور خوزستان عنوان نخست را از آن خود کرد. حنان سالمی از دانشگاه پیام‌نور اهواز رتبه دوم را کسب کرد و الهام مریمی از دانشگاه فردوسی مشهد سوم شد.
محمد عمارلو از علمی کاربردی خیام الکتریک نیشابور و محمد قجر از آزاد اسلامی کتول گلستان در بخش عکس به طور مشترک دوم شدند. مجتبی ملک‌پوریان از دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و حامد نیرومند از دانشگاه تهران نیز به طور مشترک عنوان سومی را به‌دست آوردند.
حسین الماسی از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان رتبه نخست این سوگواره در بخش قطعات تصویری را از آن خود کرد. نیما کزازی از دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46تهران حائز رتبه دوم شد . محسن ذوالقدر از دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر قزوین مقام سوم را کسب مرد.
گفتنی است سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان و با همگاری حسینیه اعظم زنجان، شهرداری زنجان و حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
انتهای پیام
captcha