انتشار مجموعه زندگی فرماندهان با طرح جلد متفاوت
کد خبر: 3791617
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

انتشار مجموعه زندگی فرماندهان با طرح جلد متفاوت

گروه ادب ــ مجموعه کتاب‌های زندگی فرماندهان با عنوان «از چشم‌ها» با طرح جلد متفاوت به همت انتشارات روایت فتح روانه بازار نشر می‌شود.

انتشار مجموعه زندگی فرماندهان با طرح جلد متفاوتبه گزارش ایکنا؛ «از چشم‌ها» نام مجموعه‌ای ۱۵ جلدی از انتشارات روایت فتح است که به زندگی تعدادی از فرماندهان بزرگ جنگ از نگاه خانواده، دوستان و همرزمان اشاره دارد و تعداد ۷ جلد از این مجموعه ماندگار با طرح جلدی کاملاً متفاوت از هفته آینده راهی بازار نشر می‌شود.

«به مجنون گفتم زنده بمان» عنوان سه اثر از یک مجموعه است که درباره شهیدان مهدی باکری، حمید باکری و ابراهیم همت است. این کتاب‌ها نوشته فرهاد خضری است که زندگی این شهدا را از نگاه دیگران به نگارش درآورده است.

شهید مهدی زین الدین پنجمین شهیدی است که انتشارات روایت فتح در مجموعه از چشم‌ها با عنوان «توکه آن بالا نشستی» بدان پرداخته و نویسندگی این کتاب را احمد جبل عاملی برعهده داشته که چاپ هشتم این کتاب با جلدی زیبا راهی بازار نشر خواهد شد.

«مرگ از من فرار می‌کند» داستان زندگی شهید مصطفی چمران است که ششمین جلد این مجموعه را به خود اختصاص داده و چاپ دهم آن با نویسندگی فرهاد خضری با طرح جلد جدید راهی بازار نشر خواهد شد.

«خدا می‌خواست زنده بمانی» هفتمین کتاب مجموعه از چشم‌ها است که در آن تصویر زندگی شهید علی صیاد شیرازی را ورق خواهید زد و این کتاب نیز همچون کتاب‌های دیگر این مجموعه با طراحی جلد جدید و نویسندگی فاطمه غفاری در بازار نشر عرضه می‌شود.

انتهای پیام

captcha