همایش چهل چهره نامدار در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3791618
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تا پایان سال ۹۷؛

همایش چهل چهره نامدار در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری همایش چهل چهره نامدار به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در نظر داریم با شناسایی چهره‌های فرهیخته و نامدار استان، این همایش را تا ۱۵ اسفند‌ماه سال جاری برگزار کنیم.

همایش چهل چهره نامدار در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری همایش چهل چهره نامدار در استان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این همایش شناخت افرادی است که در عرصه چهل سال انقلاب اسلامی، در استان فعالیت‌های مثمر از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشتند و در این همایش تجلیل شده و به جامعه معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری نهادهای مختلف برگزار می‌شود، اظهار کرد: برخی دستگاه‌ها در رابطه با شناسایی چهره‌ها همکاری کرده، ولی برخی دیگر همکاری لازم را نداشتند و از میان افرادی که معرفی شدند، 40 نفر به‌عنوان چهره‌های تاثیرگذار و نامدار انتخاب شدند.
بابازاده ادامه داد: افراد منتخب براساس آثار و مستندات داوری شده و این همایش تا 15 اسفند‌ماه سال جاری اجرا خواهد شد و افراد متتخب کسانی هستند که هرکدام به نحوی در عرصه خدمات فرهنگی، اجتماعی، علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی تأثیرگذار بوده‌اند.
وی با بیان اینکه تقریباً 50 نفر از سوی نهادها معرفی شده بودند، تصریح کرد: بیشتر افراد در حوزه فرهنگی و اجتماعی بوده و حدود 10 نفر در حوزه علم، پژوهش و صنعت و مابقی در حوزه اجتماعی و در حوزه ادبیات، فرهنگ، انتشارات، سینما و هنر فعالیت داشته‌اند.
انتهای پیام

captcha