گروه انقلابی «ابوذر»/ نوجوانانی که از مرگ هراسی نداشتند
کد خبر: 3791643
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

گروه انقلابی «ابوذر»/ نوجوانانی که از مرگ هراسی نداشتند

گروه فرهنگی ــ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدای گروه ابوذر در دوران اسارت نماز خودشان را هیچ وقت ترک نمی‌کردند و حتی پایبند به نماز شب بودند و هرگز از مرگ هراسی نداشتند، آنها گفته بودند اگر یک گلوله داشته باشیم آن را برای قلب شاه کنار می‌گذاریم.

«گروه انقلابی ابوذر» نوجوانانی که از مرگ هراسی نداشتندبه گزارش ایکنا از همدان، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، 30 بهمن‌ماه در مراسم یادواره گروه انقلابی ابوذر در نهاوند گفت: من از نزدیک با گروه ابوذر آشنا بودم و جلسه‌های مشترکی با هم داشتیم و در زندان هم با آنها هم سلول بودم و کاملاً از رفتار، عقاید، مبارزات و برنامه‌های آنها اطلاع داشتم و شجاعت این گروه را از نزدیک‌ مشاهده کرده‌ام.
وی افزود: به برکت وجود روحانیانی مانند آیت‌الله ربانی‌شیرازی، خراسانی و روحانیان دیگری بذر مبارزه در دل‌های مبارزان و به خصوص گروه ابوذر کاشته شده بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدای گروه ابوذر در دوران اسارت نماز خودشان را هیچ وقت ترک نمی‌کردند و حتی پایبند به نماز شب بودند و هرگز از مرگ هراسی نداشتند.
وی ادامه داد: زمانی که بعد از محاکمه آنها در دادگاه وارد اتاق شدم، شنیدم که سرلشکر شاهنشاهی راجع به این گروه حرف می‌زدند و این نشان از عظمت این گروه و ترس رژیم از آنها داشت و حتی سرلشکر حقوقی شاه در آن دادگاه از گروه ابوذر خواسته بود که بر ضد شاه حرف نزنند تا در مجازات آنها تخفیف داده شود.
آقامحمدی بیان کرد: ولی پاسخ این دانش‌آموزان بسیار جالب و نشان از شجاعت آنها داشت؛ آنها گفته بودند اگر یک گلوله داشته باشیم آن را برای قلب شاه کنار می‌گذاریم و این پاسخ شهدا در دادگاه رژیم پهلوی نشان می‌دهد که این‌ گروه هدف خود را انتحاب کرده بودند و از مرگ ترسی نداشتند.
وی تصریح کرد: اکنون همه دشمنان انقلاب و ایران با هم به میدان آمده‌اند که باید با مقاومت و وحدت ‌مقابل آنها ایستاد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز آمریکا، سعودی‌ها و صهیونیست‌ها و همه دشمنان انقلاب برای مبارزه با ایران اسلامی با هم همکاری می‌کنند و به صف شده‌اند ولی همیشه به برکت حضور مردم این دشمنان ناکام شده‌اند و خواهند شد.
انتهای پیام

captcha