طلاب برتر قرآنی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3791684
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

طلاب برتر قرآنی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در آیینی با حضور جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری از طلاب برتر قرآنی و خانواده‌های آنان در استان تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، آئین تجلیل از طلاب برتر قرآنی و خانواده‌های آنان روز گذشته، 29 بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان و 200 شرکت‌کننده در مسابقات قرآن طلاب و روحانیان استان به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسین مختاری، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان چهارمحال و بختیاری در این آیین، با اشاره به اینکه توجه به امور فرهنگی مهمترین اولویت مرکز خدمات است، گفت: در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در طول سال، ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی ـ دینی در راستای ارتقای بنیه فکری طلاب و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه باید بکوشیم سبک زندگی اسلامی و قرآنی در بین افراد جامعه نهادینه شود، افزود: یکی از مهمترین تأکیدات اخیر رهبری در بیانیه راهبردی توجه به سبک زندگی اسلامی است که این مهم به دست حوزه‌های علمیه و طلاب ‌بین عموم مردم محقق خواهد شد.
‌مختاری با اشاره به اینکه همه دوران طلبگی و در یک کلام زندگی روحانیت با قرآن گره خورده است، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای افزایش سطح مهارتی طلاب و انس هر چه بیشتر خانواده‌های آن‌ها با قرآن است.
وی با بیان اینکه توجه به تحکیم بنیان خانواده طلاب یکی از مهمترین اولویت‌های این مرکز در سال آینده است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر دوره‌های مختلف آموزشی و کارگاهی برنامه ریزی شده است.
‌مختاری همچنین به برگزاری کلاس‌های روان شناسی ویژه خانواده‌های حوزویان این استان به میزبانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: این کلاس‌ها به صورت هفتگی و با استقبال گرم خانواده طلاب برگزار می‌شود.
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در پایان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری این مرکز با دارالقرآن کریم استان برای سال آینده ابراز کرد: این تفاهم‌نامه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم ویژه همسران طلاب و استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه در راستای رشد و پویایی همه جانبه صورت گرفته است که ان‌شاءالله با جدیت پیگیری می‌شود.
انتهای پیام

captcha