ویژه‌برنامه‌های نشاط اجتماعی در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3791687
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
۱۷ اسفند؛

ویژه‌برنامه‌های نشاط اجتماعی در سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار سمنان از برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی در ۱۷ اسفندماه در سمنان خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی با محوریت شور و نشاط در سطح سمنان برنامه‌ریزی شده است.

ویژه‌برنامه‌های نشاط اجتماعی در سمنان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از سمنان، سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان، ظهر امروز، 30 بهمن در جلسه مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و کمیته ارتقاء نشاط اجتماعی شهرستان سمنان اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های نشاط اجتماعی طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از هفدهم اسفندماه جاری برای همشهریان و مهمانان نوروزی در سمنان آغاز خواهد شد و در نوروز ۹۸ با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و جنگ‌های شادی میزبان برنامه‌های نشاط اجتماعی خواهد بود.

وی ادامه داد: همبستگی و امید به زندگی در سایه نشاط از ثمرات برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی است که اجرای این امر یک نوع برنامه‌ریزی مطلوب و مدون را توسط دستگاه‌های متولی با محوریت سازمان‌های مردم‌نهاد می‌طلبد.

به گفته دانایی نشاط بخشی به جامعه با اجرای برنامه‌های مختلف درحوزه جوانان لازم است که با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی با محوریت شور و نشاط در سطح سمنان امید است شاهد اجرای خوب آن باشیم.

فرماندار سمنان با بیان اینکه ارتقای نشاط اجتماعی نیروی انسانی به عنوان زیربنای توسعه جامعه امری ضروری است افزود: افراد یک جامعه در گروه‌های سنی متفاوت نیاز به شادابی دارند.

انتهای پیام

captcha