ثبت چهار حمله به دختران مسلمان در کمتر از یک هفته در آلمان
کد خبر: 3791701
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

ثبت چهار حمله به دختران مسلمان در کمتر از یک هفته در آلمان

گروه بین‌الملل ـ هنوز یک هفته از انتشار خبر حملات به چند دختر مسلمان در برلین نگذشته است که خبر حمله به دختر ۱۴ ساله‌ دیگری در این شهر منتشر شده است.

به گزارش ایکنا؛ به گفته شاهدان عینی، به تازگی مردی ۳۲ ساله در شهر برلین بدون هیچ دلیلی به دختری ۱۴ ساله حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. آنطور که مأموران پلیس گزارش می‌دهند؛ این مرد به دختر مسلمان توهین کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در آلمان؛ دختر جوان پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شد و ضارب از صحنه درگیری فرار کرد. اما پس از مدتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

هفته گذشته نیز خبر حمله به سه زن جوان مسلمان در این شهر منتشر شده بود. در یکی از این حملات مردی با مشت به صورت دو دختر جوان ۱۵ و ۱۶ ساله ضربه زده و به آنها توهین کرده بود. در ناحیه «نئوکلن» نیز، فردی روسری را از سر دختر ۱۲ ساله کشیده و سعی کرده بود با سرنگ پر از خون به این دختر نوجوان صدمه برساند.

فدراسیون ضد تبعیض در بیانیه‌ مطبوعاتی خود، حملات نژادپرستانه و با انگیزه اسلام‌هراسی به کودکان و نوجوانان را محکوم کرده است. به گفته مسئولان فدراسیون ضد تبعیض پیامدهای جسمی و روانی این حملات بسیار خطرناک است. مسئولان این فدراسیون تأیید کرده‌اند که حملات نژادپرستانه علیه کودکان و نوجوانان در حال افزایش است.

براساس گزارش فدراسیون ضدتبعیض، دختران نوجوان به دلیل پوشیدن روسری مورد حمله قرار می‌گیرند، همچنین بخشی از این حملات به دلیل بحث‌هایی است که درباره زنان مسلمان در جامعه منتشر می‌شود.

انتهای پیام

captcha